Home » , » Pom'Lisse Chipsy z fioletowych ziemniaków

Pom'Lisse Chipsy z fioletowych ziemniaków

Written By Magnetic Lips Blog kosmetyczno-lifestylowy on piątek, 5 maja 2017 | 08:30



Podczas robienia zakupów w E.Leclerc moją uwagę przykuły chipsy z fioletowych ziemniaków. Wiem, że chipsy są niezdrowe, ale te wyjątkowo mnie zainteresowały i postanowiłam nie tylko je schrupać ale także wziąć ich skład pod lupę! Jesteście ciekawi, czy te chipsy są zdrowe? Zapraszam na recenzję :)


Paczka chipsów wygląda typowo - ja większość paczek chipsów nie jest przezroczysta ale ma fajną szatę graficzną nawiązującą do koloru chipsów.




Co ze składem? A zobaczcie sami:




Chipsy nie zawierają zbyt dużo cukrów ani tłuszczy ale mają dużą porcję węglowodanów, niezbędnych do naszej energii. Jednak należy pamiętać, że w chipsach nie są one tak przyswajalne i zdrowe jak np. w owocach czy warzywach.





Chipsy wyglądają dość ciekawie - są naprawdę fioletowe!




A co ze smakiem? W sumie przypominały mi typowe biedronkowe chipsy solone. Smak nie wypadł najgorzej. Z chęcią spróbuję ich jeszcze kiedyś jeśli mi się trafią.




Próbowaliście tego wynalazku?


SHARE

Autorka: Magnetic Lips Blog kosmetyczno-lifestylowy

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś - zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Komentarze obraźliwe i naruszające kulturę oraz takie z przekierowaniami na Twój blog - nie będą publikowane.