Home » , , » Vitanella Batony Musli - Żurawina, Jabłko, Rodzynki

Vitanella Batony Musli - Żurawina, Jabłko, Rodzynki

Written By Magnetic Lips Blog kosmetyczno-lifestylowy on piątek, 10 marca 2017 | 08:30


Jestem łasuchem jeśli chodzi o batony. A ostatnio zaczęłam kupować batony zbożowe, żeby spróbować czy można z nimi żyć i czy dobrze sprawdzą się w roli zamiennika Marsa czy Snickersa.
W dzisiejszym poście batony musli z Biedronki.


Dwa smaki:

- Jabłko&Rodzynki
- Żurawina&Skórka pomarańczowa


Nie będę ukrywać, że bardziej do gustu przypadł mi smak z jabłkiem

Chociaż na dobrą sprawę, oba batony są równie słodkie






Szata graficzna przyciąga uwagę:

jasne, ostre kolory nawiązujące po części do smaków owoców + dużo informacji zawartych na opakowaniu





Skład produktu nie przekonuje jednak w zupełności:

- Syrop glukozowy
- Cukier
- Tłuszcz palmowy (o wiele gorzej rozpuszczalny w organizmie niż np. tłuszcz kokosowy) - składnik wielu maseł np. orzechowego czy też Nutelli
- Serwatka w proszku
- Proszek kakaowy (a wystarczyło by po prostu Kakao ale producentom zależało na niższej zawartości cukru, bo wolą słodzić w innych składnikach)
- składników zbożowych aż za wiele (12,7 % w całym batonie)
- ekstrakt słodowy jęczmienny (kolejny zbędny słodzik)
- glukoza krystaliczna
- kwas cytrynowy i aromaty






Zjadłam te dwa batony na raz i było to dla mnie jak dawka połowy szklanki cukru zjedzonej na raz...

Wyobrażacie sobie jak się czułam?!





Batony musli Vitanella w porównaniu do batoników zbożowych Sante są równie słodkie i to nawet o wiele bardziej niż Sante.


Zależnie od smaku są polane białą lub kakaową polewą.






Próbowaliście batonów zbożowych z Biedronki?

SHARE

Autorka: Magnetic Lips Blog kosmetyczno-lifestylowy

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś - zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Komentarze obraźliwe i naruszające kulturę oraz takie z przekierowaniami na Twój blog - nie będą publikowane.